Brazilian Portuguese Translation Download (Português do Brasil pt-br)
Brazilian Portuguese Translation Download (Português do Brasil pt-br)
Good Morning !

I am posting a translation to the Brazilian Portuguese.
Maybe this translation is compatbile with European Portuguese, but remember that in Brazil we use a lot of english terms (specially when talking about IT)...
Please see the post Attachment for more information, you must run this SQL file inside your sentora_core database, of course first you must run gunzip on the file.

Note: The lateral menu translations  will need you to also run x_modcats, but this is caused by a sentora bug, i repeat, sentora must fix this behavior, as this is bad for  a multi-language environment.

====================================

Bom dia,

Estou postando a tradução em português do Brasil.
Talvez esta tradução seja compatível com o Português Europeu, mas lembre-se no Brasil nós usamos um monte de termos em inglês, principalmente em TI.
Por favor, veja o anexo, você deve rodar este SQL dentro do seu banco de dados sentora_core, claro primeiro tem que descompactar o arquivo gz.

Nota: Para traduzir o menu lateral devido a um bug do sentora terá de rodar também o arquivo x_modcats.

Attached Files
.gz   x_translations_ptbr.sql.gz (Size: 19.28 KB / Downloads: 90)
.gz   x_modcats_ptbr.sql.gz (Size: 848 bytes / Downloads: 75)
Reply
RE: Brazilian Portuguese Translation Download (Português do Brasil pt-br)
Thanks! I have also added a link to this post in the #3301‍ post.
-TGates - Project Council

SEARCH the Forums or read the DOCUMENTATION before posting!
Support Sentora and Donate: HERE

Find my support or modules useful? Donate to TGates HERE
Developers and code testers needed!
Contact TGates for more information
Reply
Cara que show! Eu ja tinha traduzido o meu Sentora CP todo mpas ainda não tinha traduzido a barra lateral, quando vim aqui no forum para poder postar minha tradução me deparei com a sua e ela ta show! aproveitei o seu arquivo que traduz o menu lateral e traduzi o meu agora ta completinho! Smile
Reply
(05-22-2018, 12:22 PM)natansousa1992 Wrote: Cara que show! Eu ja tinha traduzido o meu Sentora CP todo mpas ainda não tinha traduzido a barra lateral, quando vim aqui no forum para poder postar minha tradução me deparei com a sua e ela ta show! aproveitei o seu arquivo que traduz o menu lateral e traduzi o meu agora ta completinho! Smile

Valeu =P
Reply
Muito obrigado pela tradução para pt-br caso preciso de ajuda em alguma outra coisa estou à disposição também
Reply
Boa contribuicao contudo nao serve para PT/PT (Portuguese/Portugal) pois os termos nao sao de todo o mesmo.
Good Contribution however it does not work on PT/PT (Portuguese/Portugal) since the terms and words are not the same
'' Life is full of important choices ''
Help Sentora Donate now => http://sentora.org/donate Blush
Reply
Valeu pela tradução!
Reply

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
Polish Translation Castey 9 35 ,379 09-16-2021, 07:55 PM
Last Post: tlumaczsymultanicznyonline
French Translation Ilia 12 49 ,322 08-26-2017, 05:24 AM
Last Post: Bedo
Greek Translation digokos 2 11 ,687 05-07-2017, 06:53 AM
Last Post: digokos

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)